Forsikringsselskabet Codan anvender VR i ny kampagne

Vi har tidligere set VR anvendt i forskellige reklamekampagner, hvor bl.a. Sikkerhedsstyrelsen i December måned lancerede deres fyrværkerikampagne i virtual reality. Nu er forsikringsselskabet Codan klar med en ny kampagne, hvor de anvender VR.

Forsikringsselskabet Codan anvender VR i ny kampagne

Ikke mange ved, at 22% af danske forældre med hjemmeboende børn under 18 ikke har en ulykkesforsikring for børnene. På den baggrund har Codan netop lanceret en kampagne, som skal sætte fokus på børneulykkesforsikringer og samtidig gøre forældrene opmærksomme på de forsikringsmuligheder forsikringsselskabet tilbyder, i forhold til børneulykker- og sygdom.

Kampagnen består bl.a. af en film, hvor det handler om balancen mellem at pakke sine børn for meget ind, fremfor at slippe dem fri og lade dem få de knubs som livet kan give.

I filmen ser man en gruppe forældre, som igennem et VR-headset ser forskellige sekvenser fra et barns synspunkt, og formålet er at minde forældrene om hvordan det er at være barn.

Du kan se filmen herunder:

 

Filmen er blevet til i et samarbejde mellem Codan Forsikring og bureauet &Co.

 

Hold dig opdateret på de seneste nyheder om det nye Vive Pro på VRNEWS.DK

Du kan også følge os på TwitterFacebook og LinkedIn, og få de seneste nyheder direkte i dit newsfeed.

 

Gå tilbage til oversigten og se flere nyheder

 

By |2018-04-26T07:49:09+00:00april 26th, 2018|

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev og hold dig opdateret på de seneste nyheder indenfor VR, AR og MR fra ind- og udland.